۱۳۹۸ تیر ۲۶, چهارشنبه

دانلود آهنگ جدید مهراد جم به نام شیک و پیک

دانلود آهنگ جدید مهراد جم به نام شیک و پیک

آهنگساز و ترانه سرا: مهراد جم و مهدی حسینی ، تنظیم کننده، میکس و مسترینگ : مسعود جهانی
Download New Music Mehraad Jam Called Shiko Pik
آهنگ های مهراد جم را یکجا ببینید
آهنگ جدید و شنیدنی مهراد جم به نام شیکو پیکو را با بهترین کیفیت و لینک مستقیم از سایت یک موزیک دانلود کنید.
منتشر شد
اهنگ شیک و پیک مهراد جم


اهنگ شیک و پیک مهراد جم

متن آهنگ شیک و پیک مهراد جم

»───♫♫●|●|●♫♫───«
تورو دیده رد داده قلبم ، نباشی میمیرم حتما … !
آخه یه جایی از قلبمو زدی … !
که نزده بود هیچکی قبلا … !
»──|♫●|──«
دلم میخواد یه جای شیک و پیکو … !
تو باشیو منو یه موزیک ـه هیتو
─|♫●|─
زبونم بگیره بخوام بگم میخوامت … !
میمیرم من بی تو
»──|♫●|──«
هنوزم یه تار موتو به دنیا نمیدم … !
همین دیشب بازم خوابتو دیدم
─|♫●|─
چشام قفلی زده بازم رو عکسات … !
نیاد روزی که چشماتو نبینم

دانلود آهنگ جدید شیک و پیکو با لینک مستقیم

آخ یه جوری خواست دلم تورو … !
بدون من جایی نرو
نباشی پیشم بعد ـه تو … !
بو میکنم من عطرتو
─|♫●|─
تو فقط نگام کن ، میارم آسمونو رو زمین
تو فقط منو نگاه کن ، تو فقط منو ببین … !
»──|♫●|──«
هنوزم یه تار موتو به دنیا نمیدم … !
همین دیشب بازم خوابتو دیدم
─|♫●|─
چشام قفلی زده بازم رو عکسات … !
نیاد روزی که چشماتو نبینم
»──|♫●|──«
هنوزم یه تار موتو به دنیا نمیدم … !
همین دیشب بازم خوابتو دیدم
─|♫●|─
چشام قفلی زده بازم رو عکسات … !
نیاد روزی که چشماتو نبینم
»───♫♫●|●|●♫♫───«

مهراد جم شیک و پیک

توضیحات مهراد جم در خصوص این آهنگ در اینستاگرام :
#شیکُ_پیک #منتشر شد ♥️
با تنظیم عشق جانِ جَم مسعود جهانی ♥️
@masoudjahani
شعر و ملودی خودم و عشقم مهدی حسینی ♥️
@mehdihosseiniofficial
تهیه کننده هادی حسینی ♥️
@۱hadihosseini
کارگردان و ساخت تیزر سناریو ♥️
@senario.movies
@vanndaad @haamin.official
مدیر پخش علی حسینی ♥️
@alihosswini
و نیما کاشی پزا ♥️
@nimairmusic
پخش اختصاصی از ملوبیت ♥️
@melobotmusic
اخذ مجوز مرتضی زمانی ♥️
@mortezazamanii
تیزر تصویری آهنگ شیک و پیک

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دانلود آهنگ من دلی دوست داشتمت از مهراد جم

دانلود آهنگ من دلی دوست داشتمت از مهراد جم DL New Song  Deli  –  Mehraad Jam  متن آهنگ مهراد جم من دلی دوست داشتمت هر شب تو فکرت...